Ridning och packning

Efter att ha jobbat i 12 timmar idag ( inklusive möte), så var jag hemma strax efter 18.00. Då var det bara att byta om och gå ut och mocka i h sedan rida Sune. Red ett väldigt lugnt lösgörande pass idag, låg och rund. Ingen press på honom, utan bara uppmjukning och få bort ev träningsvärk inför helgen. Han kändes väldigt mjuk och fin! :)

Därefter tog vi in övriga hästar och fodrade alla, innan jag packade in alla saker i skåpet och ställde iordning det som inte får plats där. Utrustningen hinner jag göra rent på lördag. Startar inte fören ca 15.00. 

Nu har jag ätit en sen middag och ska packa kläder och annat som ska med. Vi försöker komma iväg så fort vi kan efter jobbet i morgon e.m. Marco ska åka och låna en transport, eftersom vi var tvungna att lämna in våran på verkstad. Tur vi kunde låna en! 

Nästan det viktigaste att komma ihåg, passet! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0