Så bra det kan bli

I kväll var det delar ur PSG, som stod på schemat. Vi red även igenom programmet två gånger. Nu har Sune och jag gjort det vi kan inför helgens tävlingar och jag känner att vi är väl förberedda. Det som inte funkar nu, funkar inte till helgen hellrer! Inte så att det är ngt som strular, men allt kan ju hela tiden bli bättre. 

Jag är jätte nöjd med dagens pass. Fick ta om travdelen en gång X-tra. Det gäller att jag verkligen har honom riktigt framme för skänkeln där. Detta är ngt jag måste vara noga med redan på framridningen. Annars flöt programmet på riktigt bra. 

I morgon blir det endast ett kort och lugnt joggingpass ( som en uppvärmning). På fredag får han vila. Då ska vi ju åka ganska långt också. Dessutom jobbar jag till ganska sent och sedan åker vi så fort vi kan. Tyvärr verkar det inte som man får beträda tävlingsbanan på fredag kväll. Det går nog bra ändå. Sune brukar inte vara så tittig. Skulle han bli spänd, gäller det att jag behåller lugnet och inte forcerar fram något. Då är det bättre att vi tar det lite lugnare ( mesigare) och så kan jag kanske i stället sätta mera tryck i honom på söndagen. 

Delar ur PSG från Stallbacken



Kommentarer
Postat av: Lina

När vi åkte till Högbo hade vi räknat på typ 4 timmar bara för att de va vinterväglag och vi skulle stanna och titta till henne under vägen. Men det flöt på väldigt bra ändå och jag tror att det slutade med att vi åkte på lite drygt 3 timmar ner. Jag tror det iaf, minns att de gick fortare än vad vi trott iaf :)

2015-04-15 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0