Hurtig idag

Ja, idag har jag minsann varit hurtig! Jag och Marco följde med Mirre på promenad, när hon skrittade ut med Dante och han går inte och "såsar" på direkt. ;-)

När stallet var klart, tog vi och tränade lite. Vi har nämligen en träningsmaskin i sadelkammaren!? Ja, den står bra där och dessutom är den bra att hänga täcken på. Nu är förstås tanken att vi ska fortsätta träna några dagar i veckan. 

Som av slutning klippte vi gräsmattan. Nu ska jag se 100 metersfinalen! 
Trevlig söndag! 




Kommentarer
Postat av: Lina Wikberg

Heej! Jag har ju inte ditt nummer eller något, så tänkte att jag kan lika gärna skriva här ;) Har tänkt på det vi pratade om i Övik, om att hoppa Sune lite! :) När ska vi ses och göra det? Tänkte även ta med mig Sherri i samma veva, både för att hoppa lite men även så att Mirandra och även du får prova rida henne om ni vill! :D Skulle vara roligt om vi ses snart! :D Jag tror Miranda har mitt telefonnummer iaf.

2015-08-24 @ 12:49:04
URL: http://linawikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0