Man får göra det bästa

...av situationen. 

Nu när ridbanan ser ut som en skridskoplan och spåret jag ridit upp på ängen också är isigt, ja då är det bara att gilla läget! 

Idag bestämde jag mig för att försöka rida på ängen ändå, annars hade jag tänkt rida ut om det inte gick. Eftersom spåret jag ridit i tidigare var isigt, fick jag göra ett nytt spår innanför. Inte helt enkelt då det är lite skare på vissa ställen. Jag lät Sune skritta några varv först, innan jag travade utan större krav. Han fick verkligen lyfta på benen. ;) När snön var nertrampad kunde jag jobba honom mer. Mycket övergångar och jämn bjudning fram till handen. Han travade jätte fint på slutet. Jag försöker att tänka på att lägga fram och ner min hand. 

Inte direkt de bästa förutsättningarna, men det får gå ändå. I morgon får Sune vila ( inte optimalt dagen innan träning), jag jobbar sent. På lördag är det Peter träning igen, ska bli så kul! 
Sune




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0