Nu är jag klar

Nu är jag klar ute i stallet för idag, förutom när de ska in då. 

Alla hästarna har gått jätte bra och Pumba och Sune är omskodd. Dagens guldstjärna får nog Pumba ändå. Red mest raka linjer ( övergångar) går inte att göra så mkt mer på ridbanan just nu, men jag testade ngn skänkelvikning åt båda hållen och de var riktigt bra! Han har haft svårare med den undan för vänsterskänkel. Red även ngn svag öppna åt båda hållen, även dessa var bättre. 

Sune känns fortsatt lika fin som tidigare dagar, så jag ser verkligen fram emot träningen för Peter på söndag. Det blir nu några lugnare dagar igen för Sune innan helgen.  

Xet fick jobba i dressyr under tömkörning idag. Det var ett tag sedan sist, men väldigt välbehövligt. 


Det är verkligen lyxigt att kunna vara ledig en dag i veckan och hålla på med hästarna hela dagen. 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Sv: Jag lovar att jag både ska skriva mer och visa film från träningen, det var bara lite mycket att klippa i filmen så jag drar ut på det en del ;)

2015-01-22 @ 23:48:37
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0