Ridhuset igår

Jag och Mirre tog alltså med oss Sune och Pumba upp till Ånge igår. Så skönt att få rida på bra underlag.

Började jobba med galoppen efter uppvärmningen, diagonala slutor, saxen som är i Int I och arbetspiruetter. Från början var han lite seg för skänkeln och lite stel i sidorna. Efter lite jobb blev han bättre, så då avslutade jag med lite travarbete. Han kom igång mer och mer, men var även lite seg här tycker jag. 

Jag får inte upp filmen direkt från Videofyme , men här är en länk till ett klipp:
http://videofy.me/v/9558101

Idag får de vila, vi ska köra Xet. I morgon  blir det ett lösgörande pass och på tisdag blir det ridhuset igen. Då tänker jag fokusera mer på traven. 

Provade mina nya fina skydd också:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0