Anmäld till årets första tävling

Yes, nu är jag och Sune anmäld till Högbo den 18-19 april. Ska bli så kul! Vi rider en regional Msv A på lördag och en nationell PSG på söndag. Valde att inte rida PSGn på lördagen, utan vill börja med en lite " enklare" klass. Dessutom är mina mål i år "endast" att jag ska komma till riktig ridning i programmet och att vi ska kunna rida samma trav som vi gör när vi tränar. Jag ska försöka att bara fokusera på detta och inte nå resultat eller procent. Lättare sagt än gjort...

Vi har sådan tur att vi får bo hos bästa familjen Stolpe. Dessutom har de ordnat stallplats till Sune. Tack snälla ni! 

Den här traven vill jag kunna rida på tävling! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0