Fin Sune

Efter några dagar med lugnare motion, stod det jogging på schemat idag. 

Började som vanligt i låg och rund form i alla gångarter. Nu är jag super noga med att han ska svara för skänkeln, så jag rider inte så ofta med spö nu. Började ganska tidigt med den förvända galoppen, som endel av uppvärmningen.

Jobbade lite byten idag, samtidigt som jag växlade med förvänd. Därefter avslutade vi med lite travarbete. När jag är niga med att hålla honom rund och ngt lägre i formen från början, så kommer ryggen upp och traven blir bra ( nästan) direkt. Red lite " bogen in " i båda varven. I höger varv är det lättare, men i vänster fick vi jobba lite X- tra innan jag nöjde mig för dagen. 

Bra vänner, som dricker samtidigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0