Mirre och Sune

Idag när jag kom hem från jobbet, hade Miranda Sune klar för ett ridpass. Hon behöver ju rida honom nu när de ska tävla på lördag. 

Den förvända galoppen gick jätte bra. De red även öppnor och slutor, som de ligger i Msv C, men det är lite svårt när inte hela ridbanan är tinad. De fick lägga hela linjen en bit innanför spåret och då är det ganska svårt att rida öppnor. Jag tycker ändå att de fick till det bra, men "tävlingsmänniskan Mirre" börjar genast tvivla på sig själv och om hon verkligen ska tävla! Ibland önskar jag att hon inte var en sån tävlingsmänniska! Efter lite "pepp" och "inpräntande", att hon kan ta denna tävling enbart som träning och en chans att se vad de behöver träna på, så tror jag att det kändes bättre. :)

Nu ska hon rida honom i morgon också och på fredag ska de rida igenom programmen i Ånge. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0