Lördag....och söndag

Helgen har gått så fort, vips så är det söndag! 

Igår startade vi morgonen med att röja ur källaren. Vi slängde massor av prylar, som vi aldrig använder. Känns så bra när det är klart. Nu kan vi hänga upp täcken där nere på tork, i vinter. 

Mitt i all städning så hittade jag min gamla Hubert! 


Det är en gammal get som jag fick när jag var liten. Även Miranda hade honom när hon var liten.  Han är säkert 40 år! Hubert luktade lite illa, så han fick sig en tvätt i maskinen! :)

Mirre red ett pass på Sune också. Fokus på rund och låg form, med god takt och energi. Såg jätte bra! 




Pumbas nya ägare klarar sig själva nu. De är verkligen jätte duktiga och vill hela tiden lära sig mera! 

Idag ( snart) åker jag och Mirre och tittar på SM- finalerna i ponnyhoppningen, i Sundsvall. Ska bli roligt att se, trots att det är hoppning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0