Träningsdax i morgon

I morgon är det äntligen dax för träning, för mig och Sune igen. Det ska bli roligt att höra om Sussie tycker det är ngn skillnad sedan sist. Själv tycker jag faktiskt det, även om det är mkt kvar att jobba på. 

Idag red jag ett lättare joggingpass på ca 30 minuter. Rund i formen och framme för skänkeln. Han var lite ojämn i kontakten från början och ville gärna krypa upp med nacken, men blev bättre mot slutet. Han vilade ju igår också, så han är säkert ännu bättre i morgon. 

Härligt med nysladdad bana

Efter ridningen bytte jag bett på Sunes träns. Kanske lite dumt att byta efter passet och inför träningen i morgon, men jag förstår inte att jag inte bytt tidigare.... det han hade är ju alldeles för långt!!! Nu satte jag på ett kortare tre delat som även är lite tjockare. ( Han har haft en tre delad bridong nu) Ja, ja vi får väl se vad han tycker om detta i morgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0