Att det ska vara så svårt

Andra tävlingsdagen idag, samma klass som igår, en nationell PSG. 

Jag startade 9.45 i morse och Sune kändes jätte fin på framridningen ( som vanligt). Väl inne på banan blir Sune seg och han svarar inte riktigt för skänkeln. Vi fick flera galoppinslag på första mellan traven. Det kändes dock inte lika av och på idag, men jag får inte till samma trav som på framridningen! Det är så frustrerande när jag vet att vi kan. Jag ändrar min ridning när vi kommer in på banan och det känner ju Sune  direkt, att det ska vara så svårt! Vi fick även en räknemiss i ena serien....

Vet inte riktigt hur/ vad jag ska göra. Kanske gå ner och rida Msv B, för att få tävla mer?! Får fundera lite på det.... % idag är väl inget att hurra över direkt, men fick ändå 61,5 lite drygt. 

Om jag ska ta med mig något positivt från helgen så är det att jag fått beröm för hur fin Sune blivit ( dock på framridning, men ändå), dessutom så var kommentarena från domarna att formen var ganska bra. Han har blivit lite låg förut, emellanåt. 

Bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0