Efter regn kommer solsken

Efter två dagar med ösregn, så tittade idag solen äntligen fram!

Det har varit värsta tänkbara vädret och vi har tagit in hästarna tidigare, vilket de varit väldigt glada över. Hagen är blöt och lerig, men ridbanan gick faktiskt att vara på idag. 

Sune jobbar på bra tycker jag. Igår var vi ut på en promenad ( faktiskt uppehåll då) med Gem och Mirre. Gem skulle ju vara utan bett i två dagar. Idag longerade jag Sune. Han var pigg och glad! :) I morgon får han vila, men i helgen tänkte jag trimma lite. Mirre vill nog rida honom också. De gör ju årsdebut nästa helg! Eller ja, Sune gör årsdebut. Mirre har ju gjort en start med Gem redan. 

Gem ska även hon jobbas i helgen. Mirre börjar att longera henne i morgon. Blir spännande sen att se om det blev ngn skillnad sedan sist jag red henne. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0