Finaste Sune

I kväll passade jag på att åka upp till Ånge och rida igenom programmet, när Marco och Mirre ändå skulle upp på fotbollsträning. 

Värmde först upp honom och jag kände direkt att han var mkt mjukare och mera framme för skänkeln, än början av passet sist vi var upp. Efter lite skrittpaus red jag igenom Msv A:n och det gick jätte bra! Inga missar, jätte fina ökningar, bra flyt i skolorna, fin serie och piruetterna var helt O. K för att vara Sune. Det enda jag tog om en gång var höger galoppsluta. Jag ville ha honom liiite mer eftergiven där, för att vara petig.  Därefter nöjde jag mig och travade av honom. Hoppas nu att denna form håller i sig tills nästa vecka, för nu känns han fin! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0