Lag SM, dag 1

Idag red vi en nationell Msv A, som uppvärmning. Jag tog fram Sune 40 min. innan och skrittade först fram för hand och sedan uppsuttet i ca 15 min innan jag började med traven och galoppen. Framridningen var inte så stor och det var mycket hästar där, men Sune skötte sig super! Han kändes fin idag med, men lite mattare än igår. Vi gjorde ett ganska jämnt program, men jag red fel!! Gahh, men bättre idag än i morgon. Vi missade även sista bytet i serien och första öppnan var lite vinglig. Jag är jätte nöjd med min häst! Vi fick 61,8% i sten hård konkurrens.

Vi har även sprungit igenom veterinärbesiktningen inför morgondagen, utan problem. I morgon startar jag först, kl 8.30. Då är det lag klass som gäller. Ska bli så roligt! Det är även hopptävlingar i morgon, så det finns mkt att titta på. :)

Nu är det sängen som gäller, för i morgon blir det upp tidigt! 

Bilder kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0