Det sista om detta

Egentligen vill jag inte skriva mer om detta, men när våran dotter blir indragen i massa skit prat, då är det för djävlig! Hon är 14 år för Guds skull! 

Hon är ledsen nog över allt som hänt och behöver INTE läsa kommentarer på blogg och Instagram om att vi tog fel beslut, hur dåliga vi är som människor och andra väldigt elaka saker. 

Jag valde att ta bort inlägget jag skrivit tidigare och alla kommentarerna. Man blir bara så ledsen.... när sedan människor som inte alls har all bakgrundsfakta ( det ser jag bla på hur kommentarerna är skriven) skriver elakheter, ja då kanske ni är några som förstår hur det känns. 

Vi vet att detta beslut var det bästa och det enda! Jag tänker nu inte skriva mer om det här, utan nu ser vi framåt. Dante kommer alltid att ha en speciell plats hos oss. 

Tack till alla som stöttat oss i det här. För det finns trots allt många fina människor också. De är faktiskt fler! 

Jag tänker inte posta några negativa kommentarer, så ni behöver inte skriva några! 

Kommentarer
Postat av: Janet Anderssn

Jag har läst lite av alla de kommentarer ni fått.
Kan bara säga att dessa negativa kommentatorer känner inte er alls & har ingen rätt att döma er.
Ni är de mest nogranna hästmänniskor jag vet! Ni har ALLTID era hästar välbefinnande i första rummet. Jag anser ni tagit de bästa beslutet för hästens skull, livet som häst/djurmänniska innebär ibland att ta osjälviska tuffa beslut.
Tråkigt att Mirre hamnar i detta negativa, inte snällt :(
Sträck på er & ta inte åt er av detta, ni har gett denna häst så mkt omvårdnad & har dessutom flera veterinärer med er.
Kram på er! <3

Svar: Tack snälla du!
lizettepadellaro.blogg.se

2016-01-21 @ 21:35:49
Postat av: Jenny

Nu har varken jag läst inlägget eller kommentarerna. Men jag håller med Janet. Dante fick alla chanser han kunde, såå mkt tid och pengar ni lagt ner på denna ponny ❤
Nä fy för elaka kommentarer!
Kram på er!
PS. Kom gärna å hälsa på nån dag ☺

2016-01-23 @ 23:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0