Jogging i Ånge idag

Idag har jag och Mirre varit upp till ridhuset i Ånge. Så skönt att få rida på bra underlag. 

Jag började känna på Sune. Han var lite tung i handen i början och lite seg i bakbenen, men efter lite övergångar och mer aktivitet bakifrån blev han bättre. Sune känns ändå pigg, fräsch och mjuk, trots att han inte arbetat riktig på ett tag. 

Mirre red efter mig och jobbade lite skolor och några byten. Mot slutet såg han riktigt fin ut och vi är väldigt nöjda med honom. 


I morgon ska vi ev göra en rolig grej, som ev kan leda till ngt framöver....berättar mer om/när det blir klart! ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååh va nyfiken jag blir!!!😃

2016-01-23 @ 23:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0