Tävlingsdag 2

Idag startade jag 10.39. Jag värmde i ca 35 min med mycket skritt, eftersom Sune kändes så fin. Han var lika pigg och framme för skänkeln idag. 

Jag tycker programmet flöt på väl, men tyvärr så kom jag in fel i räkningen på serien i vart 3:dje. Vi fick dessutom ett galoppinslag i ena travökningen. Jag är jätte nöjd med Sune, men tyvärr dömde domarna lite olika, så vi fick samma procent som igår ( 61,3%).

Jag kan faktiskt inte begära mer av Sune och mig just nu. Vi har inte tränat för ngn på länge och vi har inte startat denna klassen på över ett år. Det är ju faktiskt svår klass i dressyr och där behöver Sune komma upp i formen för högre betyg. Vi vet nu vad vi behöver jobba vidare med. 

Mirre har varit världens bästa hästskötare 







Nästa år satsar vi på att åka med både Elke och Sune. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0