Ridhustrimmning

Mirre har påsklov och jag ledigdag, så då passade vi på att åka upp och trimma lite i ridhuset. 

Mirre började med Sune. De fortsatte med programdelar och avslutade med att rida igenom Msv B:4, utan missar! 

Jag började på Gem. Hon var mjukare i sidorna idag och vi fortsatte jobbet med fattningarna. Det blir bättre och bättre, men hon tycker det är jobbigt. Testade även lite förvänd galopp idag och det gjorde hon riktigt bra. Det kommer bli jätte bra när våran ridbana hemma tinat upp riktigt ( är inte så mkt kvar nu). Då kan vi jobba ordentligt och mer regelbundet med Gems galopp, både förvänd och rättvänd. Dessutom slipper vi åka upp till Ånge hela tiden. 

Jag avslutade med att känna lite på Sune. Red lite delar ur Int I och det kändes riktigt bra, med tanke på att jag inte gjort det på så länge. Mirre kände lite på Gem som avslutning. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0