SIHS och shopping

I går eftermiddag kom jag och Mirre till Stockholm. Vi tog tunnelbanan till Solna centrum där vårat hotell låg. In med väskorna och andas lite, sen gick vi till Friends Arena.

Torsdag kväll bjöd på rolig lag hoppning, stjärnhoppning och inomhusfältävlan. En jätte rolig kväll!

Fredag förmiddag började med dressyr. Många fina ekipage att titta på!

Efter dressyren gick vi i mässan några timmar!!! Mirre hittade nya tävlingsstövlar, som hon beställde. Lite annat smått och gott hittade vi också, men både jag och Mirre är lite besviken på mässan faktiskt. Vi tycker nog den var bättre på Globen...

Minna Telde på fina Isac.

Efter mässan gick vi rakt över till Mall of Scandinavia.... där framförallt Mirre shoppade. Jag vilade lite då jag fick så ont i fötterna!

Avslutar kvällen på hotellrummet med Idol. Imorgon blir det mer dressyr, innan vi tar tåget hem!


Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som att ni haft det härligt :)

2016-11-26 @ 06:57:19
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0