It's Friday!

Fredag, igen och jag är ledig. Har min lediga dag på fredagar nu. Inte helt fel, även om det var skönt att vara ledig tisdag också. Jag kan nog vänja mig att vara ledig fredagar. ;)

Har städat och tvättat inne, så nu ska jag gå ut i stallet. Sune ska igång igen efter några dagars vila. Elke ska skos idag, sen ska Mirre rida henne. De hade ett jobbigt ( skitpass) tillsammans igår. Båda två lika tjuriga! Tillslut kunde de mötas halvvägs i allafall och det var Mirre nöjd med. I bland behöver man dessa pass för att komma vidare. Förhoppningsvis är hon bättre idag. 

I helgen hämtas hästarna på Nordanberg hem. Några har redan åkt och en åker i kväll. Sedan har Mirre jobbat färdigt för den här sommaren. 

Nu ska jag sätta fart...

Sune och Elke



Kommentarer
Postat av: Jenny

Va skönt att va ledig fredagar nu 😄 👍

Svar: Ja, det är inte så dumt! 😊
lizettepadellaro.blogg.se

2016-09-04 @ 16:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0