Blåsigt!

Idag har det varit väldigt blåsigt, men sol emellanåt. 


Mirre longerade Elke och jag tömkörde Sune. Vi konstaterade att Elke är liite känsligare och mer vaken än Sune ( vilket är positivt). Jag viftade med både spö och töm för jag ville att Sune skulle svara bättre framåt...den som lyssnade var Elke, på andra sidan ridbanan. 😜

Sune var ändå duktig. Jag kunde köra i både passage och piruettgalopp. Elke gick också bra. 

Sune känns ändå bra igång och Mirre har nu börjat rida honom. De tränar vidare på Msv A rörelser och det går riktigt bra. 

I morgon vilar nog båda två ( ska bli ännu blåsigare). 

Mirre tränar förresten att slå på Elkes hovar nu varje dag...och det går jätte bra?! Ston kan vara lite svår att förstå sig på?!😜😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0