Uteritt i kväll

I går kväll kl 21.00 var vi i Ånge för ett dressyrpass med Elke. Hon lär sig verkligen allt snabbt. Fattningar från skritt och förvänd galopp gick riktigt bra. Mirre jobbade även endel med traven på slutet och fick henne väldigt mjuk och följsam. 

I kväll har jag och Mirre varit ute på en dryg timmes härlig uteritt. Mirre på Elke och jag på Pumba. 😊

Elke som inte varit ute så mkt skötte sig bra, som vanligt. Pumba som skulle vara den lugna, var JÄTTE pigg! 😊 Han verkade tycka det var skitroligt att få komma ut och springa med Elke. 


I morgon vilar Elke. Sune har vilat idag och i morgon tänker jag nog rida honom lite lätt. Har longerat honom i snart en vecka nu, så nu tänker jag börja rida lite lugnt. Tyvärr är underlaget på ridbanan inte det bästa, men det får gå ändå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0