Hoppning -Elke

Igår kväll var vi upp till Ånge igen, för hoppning med Elke. 

Det gick jätte bra! Elvira tyckte hon kändes ännu bättre än sist. Det blev lite gymnastik hoppning med bl.a. studs. Även fast avståndet var lite kort för henne, så fixade hon det galant. Precis vad hon behöver jobba med, att kunna korta sig. 

Elke tycker verkligen hoppningen är jätte rolig. Öronen spetsade och hon taggar till mer och mer. 😊 

I december ska Elvira tävla henne i en klubbtävling är tanken. Det blir bra träning för Elke. Därefter får hon troligtvis en lite vila, innan träningen inför tävlingssäsongen -18 sätter igång. 

Själv har jag dragit på mig hosta och jag kände igår att det blev jobbigt. Idag är jag hemma och kurerar mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0