Träning...för mig

Igår blev det lätt longering med Sune. Han tar det fortsatt lugnt några dagar. Därefter gick jag en promenad med Elke. En väg som bara går uppför och jag gick i gummistövlar. Det kändes i vaderna kan jag säga! 


När jag kom tillbaka mockade jag fyra boxar, gick in och åt middag, för att sedan lasta av en vagn med spån. Det var jobbigt! 


Efter det var det bara att packa väskan och åka och simma. Mirre har lyckats få med mig på motionssimning. Vi simmade lite längre denna gång än sist, men faktiskt så känns det inget i kroppen idag. Lite stel i ryggen kanske, är nog efter spånskottningen. 

Jag tycker att allt som allt var det ett ganska bra träningspass...av mig! 😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0