Vilken tur jag har

Eftersom Mirre och Sune ska tävla nästa helg och helgen efter det, så vill Mirre så klart fokusera på Sune nu. 

Mirre har alltså ridit Sune under veckan och jag får rida fina Elke. Elke var så fin nu i kväll. Jobbade mkt med det Issa sa på träningen i söndags. I vänster galopp tänker jag förvänd sluta för att få ut henne på yttertygeln och att hon spårar. 

I höger galopp tänker jag lite sluta, eftersom hon gärna vill sätta ut vänster bak. Elke jobbade på så bra, även om hon tycker det är lite jobbigt. Hon gjorde även fina fattningar från skritt. Höger är lite lättare, men även vänster gjorde hon bra. 😊

Jobbade även lite förvänd galopp, som blir bättre och bättre ju starkare hon blir. 
Jag är så glad att jag får rida denna fina ponny! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0