Så himla fin!

Först och främst... vilket väder vi har! Äntligen är våren och värmen här och den ska hålla i sig över påsk! 😁

Elke är så himla fin och pigg att rida nu! Vet inte om det har ngn betydelse, men hon får NAFs Magic och ledtillskott med Glucosamin och MSM. Kanske en kombination av detta och att hon mår bra helt enkelt. Tror inte hon varit så här pigg i ridningen tidigare, utom möjligtvis ngn gång på vintern. Hon är alltså pigg på ett bra sätt, är otroligt ridbar och lydig. Hon blir hela tiden starkare och smidigare. 

Min återkomst på tävlingsbanan närmar sig.😁 Det är två år och åtta månader sedan sist, men har man tävlat i nästan 30 år så må det väl sitta i ryggmärgen...hoppas jag. Kommer säkert vara nervös...

Jag hoppas att Elke kan fortsätta att kliva framåt på tävlingsbanan, fast det är jag som rider. Vi ska starta en LB och en LA. Det blir faktiskt debut på lång bana för henne. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0