Tävlingen igår

Igår gjorde jag och Elke debut på tävlingsbanan. För mig var det nästan tre år sedan sist! 

Vi var till Bräcke och startade en LB och en LA. Båda klasserna går på lång bana vilket var ngt nytt för Elke. 

I LBn hade vi lite småmissar men hon skötte sig super bra och bjöd på bra inne på banan. Det räckte till 67% och en 3:e placering. 

I LAn red jag fel!!! Skämsmössa på! Hade jag inte gjort det, hade vi vunnit! Nu räckte det ändå till en 3: e placering. Vi fick lite drygt 65%. Även här lite småmissar och saker att förbättra, men det bästa är att hon skött sig så himla bra. 

Är så glad att jag får tävla Mirres fina ponny. Vilket jobb hon gjort med henne under tre år!!! Nu längtar jag till nästa helg då vi ska tävla igen, samma klasser och då ska jag inte rida fel! 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0