Länge sen sist

Det går ett tag mellan gångerna jag skriver nu. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska fortsätta....

Mirre var och tränade med Janne i måndags, för Issa. Det gick jätte bra! Har aldrig sett honom så fin. De fick lite nya verktyg och läxa med sig hem. 

Idag fick jag rida honom, då Mirre har dragits med hosta i flera veckor och eftersom han skulle gå ett lite tuffare pass idag. Det är så roligt att rida honom, men jobbigt! Inte så han är tungriden, men det rör sig mkt mer än Sune. Mirre red Sune samtidigt. 

På söndag blir det nog träning igen för dem. Det gäller att ligga i 😁👍

Kommentarer
Postat av: Marie Munktell

Hej!

Jag har följt din blogg i många, många år och skulle sakna den och dig om du slutar skriva.
Men jag förstår om du inte vill fortsätta, det ska ju inte vara ett måste. Då är det inte roligt längre.
Oavsett hur du gör, så ska du veta att jag - och säkert många fler med mig - uppskattar din blogg!

Vänliga hälsningar
Marie

Svar: Ååååå, så roligt att höra! Tack för det! Ja, jag kanske fortsätter att skriva även om det inte blir så regelbundet. Det är ju som min dagbok också och det är roligt att kunna gå tillbaka och titta. 😊
lizettepadellaro.blogg.se

2019-08-30 @ 12:57:13
URL: http://www.aintree.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0