Första passet på Janeiro

Stackars Mirre är sjuk igen. Hon var ju sjuk för tre veckor sedan också, men nu har hon feber igen! 😔

Det blev så klart ingen träning för Issa idag, så jag red Janeiro ist, för första gången. Lite ovant att rida en ny häst, innan man hittat alla knappar. Det var lite svårt med kontakten från början men efter ett tag blev det mkt bättre. Han är en jättefin häst som rör sig mkt mer och större än Sune. 😊 Kanske rider honom i morgon också....

(null)


Jag red även Sune idag. Har ridit lite byten i varje på honom nu och idag fick jag till fem stycken! Sune kan ju detta, men det är jag som har svårt att hitta tajmingen. Mirre har väl gjort 7-8 stycken i varje på honom. Det ser så enkelt ut när hon gör det. 😊 Det är roligt att få leka lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0