Kallt och longering

Så blev det kallt igen, runt -20 grader igår och idag. Jag hatar kylan! Det är verkligen inte roligaste tiden att ha häst, men det är bara att gilla läget. 

Eftersom hästarna vilade igår och de får x-tra mat när det är kallt, kände vi att de behövde röra sig alla tre i kväll. Vi longerade alla ordentligt och sedan fick de gå in. 

Nu hoppas jag det vänder i morgon! 

I övrigt är inte uppdateringen på topp just nu. Det händer inte så himla mycket. Vi håller igång hästarna och det kommer ju hända mer framöver. Denna blogg är mer som en dagbok för mig själv och jag tycker det är roligt att kunna gå tillbaka och läsa om vad som hänt. 

På lördag ska Mirre och Janeiro träna för Issa igen. Det blir spännande! Då ska vi testa bytena! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0