Äntligen värme!

Idag har det varit riktigt varmt, runt 27 grader. 
Härligt! 😁

Jag har ridit Janne nu sista två veckorna, då Mirre har fokuserat på Sune inför Norrlandsmästerskapen. Vi har jobbat mycket med att få honom liksidig, smidig och starkare. Det har varit ganska jobbigt för honom, men idag var han jätte fin. Nu får både han och Elke vila över helgen, eftersom vi åker redan i morgon bitti. Jag tror det blir bra för Janne att få hämta igen sig lite i kropp och knopp. 

(null)

(null)

Elke är fortsatt fin att rida. Hon känns stark och väldigt reglerbar och lätt att ändra på utan att hon tappar takt och rytm. Jag hoppas jag kan göra ngn fler tävling på henne framöver. 

(null)

I morgonbitti åker vi alltså upp till Umeå med Sune, för tre dagar tävling. I morgon fredag gör han årsdebut och lördag, sönd är NM:et. Ska bli såå roligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0