Träning idag

Idag tränar Mirre och Janne för Issa igen, i Matfors. Alltid lika roligt att åka på! 

Helgen har annars varit lugn. Igår gjorde vi den årliga renoveringen i stallet och jag passade på att städa lite. Nu är det målning kvar och städning av sadelkammaren. 

Sune får jag se hur jag gör med idag, om jag rider ett pass på banan el om det blir en promenad ut. 😊

Mirre har anmält honom till tävling i oktober, i S-vall. De ska då starta Msv a och st Georg. De är reserver i Msv a men tror de kommer med.

Förresten, titta;
(null)

Mirre ligger på 20:e plats som junior med Sune. Då har de endast gjort 6 starter, fast det står 8, men jag vet inte hur de räknar. De som ligger före har gjort betydligt fler. Vi har bestämt att det blir ingen kval jakt med honom, utan får Mirre chansen att kvala upp till Intermediere, så gör hon det. Då vill hon så klart starta en sån klass. Det är heller inga problem så länge han är pigg och fräsch. Sune bestämmer själv när han inte vill tävla mer😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0