Elke hemma och Sune pensionerad

I lördags kom Elke hit till oss. Hon ska stå här i träning över sommaren. Så roligt att träffa henne igen. De andra hästarna kände igen henne och hon dem också. Hon fick gå i en egen hage i två timmar, sedan släppte vi i lag dem. 😝 Elke gick raka vägen in och sa: här bestämmer jag! Sen va det inte mer med det. 

(null)

(null)
 
Idag har jag tömkört henne, ett lättare joggingpass. 

Sune har jag nu bestämt mig för att pensionera. Den enda skillnaden är att det blir inga fler tävlingar eller träningar. I övrigt kommer han att hållas igång här hemma. 

Igår när jag red honom var han jättepigg! Vet inte om han känner sig ung på nytt, sedan Elke kom, eller om det är all mat eller så vill han inte vara pensionär😜😝

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0