Veckorna rullar på

Vipps, så har ännu en vecka gått. Bra att det rullar på så det blir vår snart. Har ändå varit några fina dagar denna vecka. 

Janne fick vila tre dagar efter Jeanna träningen. Eller ja, han motionerar själv i hagen. 😂 Efter det har jag tömkört honom och idag tog jag med honom upp till Ånge. Nu lastar jag honom själv när jag åker. Mirre var redan i Ånge så hon kom till ridhuset. 

Mirre har, sedan en tid tillbaka, ett samarbete med Norrskenshälsan. Hon har som mål att bli en starkare ryttare och få en bättre sits. De har lagt upp ett träningsprogram som hon tränat efter. Eftersom Andrea ( Norrskenshälsan) är ryttare själv, så kom hon idag och tittade och filmade Mirre när hon red.   Mirre fick lite att jobba på och hon ska nu försöka tänka på detta en stund varje gång hon rider. Andrea ska även jobba fram nya övningar som kommer hjälpa Mirre ytterligare. Troligtvis sitter det i höften. Mirre behöver bli rörligare och starkare där.  

(null)
Janne i väntan på Mirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0