2020

Då var det nytt år. Nu är vi på rätt sida och det blir bara ljusare och bättre. 

Nyårsafton var väldigt lugn. Vi åt god mat och var inte uppe så länge. 

Det är och har varit några dagar med plusgrader nu, så Sune och Majsan får vara nakenfisar. Skönt för de och jag tror de fått lite vårkänslor. 😁

Tänk att Sune nu är 21 år! Helt fantastiskt! Vi köpte honom -01, när han var två år. I somras gjorde han en av sina bästa starter någonsin. Han känns så fin att rida, även om jag rider kravlöst just nu. Får han fortsätta vara friskt, pigg och glad, så blir det nog ngn tävling även i sommar. Sune bestämmer och det är helt på hans villkor. 

Jag funderar faktiskt på att göra ngn start själv med honom. Det kan ju vara sista chansen. Isf blir det i Msv c, jag måste ju kvala om, men det blir alldeles lämpligt. Det var så himla roligt att tävla Elke förra våren/ sommaren. Vi får väl se hur det blir. Mirres tävlande kommer först! 

Jag och Elke i somras. Tvåa i både LA och Msv c. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0